2016. szeptember 23., péntek

Böszörményi Gyula : Gergő ​és az álomfogók

  Böszörményi Gyula

Gergő ​és az álomfogók 


Fülszöveg:

,,Ki ne vágyna rá, hogy esténként, mikor elalszik, egy beszélő farkaskölyök szegődjön mellé álmában, és elkísérje kalandozásaiban? Az Álomfogó hőse, Gergő viszont egyáltalán nem kívánja a farkaskölyök társaságát, mint ahogy azt se, hogy az általa csak Bolhásnak becézett segítőjével együtt vágjon keresztül az álmok néha mulatságos, máskor fenyegető erdején. Gergő családja váratlanul meghívót kap a Vajákosok, Táltosok, Énekmondók, Sámánok és Egyéb Révülők Találkozójára. Az Álomfogó színes, kavargó világba repíti olvasóját, de hétköznapi gondjainkra ad választ."

Kiadó : Magyar Könyvklub, Könyvmolyképző
Kiadási év : 2002 --> eredeti megjelenés.
Kedvenc karakter(ek) :Gergő, Zsófia, Boglárka, Apollónia
Utált karakter(ek) : -------
Magyar, kortárs, fantasy,

A sorozat kötetei :

1. Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók 
 2. Böszörményi Gyula: Gergő és a bűbájketrec 
 3. Böszörményi Gyula: Gergő és a táltosviadal 
 4. Böszörményi Gyula: Gergő és az álomvámpírok 
 5. Böszörményi Gyula: Gergő és az álomvámpírok II.

*--*--*

 Olvastam?: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!
Imádtam? : Igen 

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu Böszörményi Gyula : Gergő ​és az álomfogók


Borító: 10/10


Történet. 5/5*****


Idézet:

,,– Eddig világos?
– Mint a metróalagút – biccent dühösen Gergő."

*-*-* 

,,– Kisgyerekkoromban is utáltam a meséket – vallotta büszkén a nő. – Anyukám hatodik férje egyszer próbált esti mesét mondani nekem. De úgy megijesztett a rémtörténetével, hogy akkor is átkapcsoltam a tv-shopra, ha rajzfilmet adtak."

*-*-* 

,,– Kisfiam, itt az ideje, hogy megtudd: te sámán vagy! – szólt nyugodt mosollyal Réti Boglárka. Gergő csípőre tett kézzel nézett fel anyjára, és elkeseredett dühében könny gyűlt a szemébe.
– Anya, ne égess már, kérlek! – kiáltotta."


Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

2004-ben olvastam először Gergő történetét.
Az akkori legjobb barátnőm adta kölcsön, aki nagyon szerette, és úgy gondolta, talán nekem is tetszeni fog. Nem tévedett. Bár, régóta nem beszélünk egymással, ha meglátom a könyvet, mindig az a pillanat jut róla eszembe, amikor megkaptam tőle a könyvet. A gyerekkorom bearanyozó kötete volt, és soha nem fogom megbánni, hogy elolvastam.
Kár, hogy nem kötelező olvasmány.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.