2016. szeptember 20., kedd

Tiszlavicz Mária - Őrangyalom!

Tiszlavicz Mária 

 Őrangyalom! 



Fülszöveg: 

,,Adva van két fiatal, egy fiú meg egy lány. Collin színész, Gina friss diplomás antropológus. Egy átmulatott éjszaka sötét titkokat fed fel a múltjukból, melyek szétszakítottak két családot. Együtt vágnak neki, hogy kiderítsék az igazságot. De valaki vagy valakik az útjukban állnak. Vajon az eléjük gördülő akadályok ellenére lesz-e elég bátorságuk lerántani a közös múltjukat borító fátylat, hogy a jövőjük is közös lehessen?"


Kiadó : Publio
Kedvenc karakter(ek) : Collin, Gina
Utált karakter(ek) :  Jessica Redway, Brian Truman,
Kiadási év : 2015
Magyar, kortárs, romantikus, rejtély, akció.
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!
 *-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu Tiszlavicz Mária - Őrangyalom
Szerzői oldal : Tiszlavicz Mária

Borító: 10/8
Történet. 5/5*****




Idézetek:




,,Csak álltak és szép lassan egymás ölelésébe fonódtak. Collin utat akart engedni leláncolt érzelmeinek, Gina mindent megtett, hogy visszatartsa vágyait. És mégis egyre közelebb húzódtak egymáshoz."

,, Collin végre megmozdult és átölelte Ginát. Szorosan egymáshoz simultak.
– Te vagy az én őrangyalom, Gina."

,, – Gina leendő pasijának a következőknek kell megfelelni: legyen hűvösen logikus, mint a Star Trekes Spock, sármos és udvarias, mint Mr. Darcy a Büszkeség és balítéletből, ugyanakkor legyen laza és humoros, mint Han Solo, és, ezek szerint, legyen még vagány, kemény csávó is, mint az a Dean!…
…Elsőnek Sam szólalt meg: – Hát, ilyen férfi szerintem nincs."

  Ide kattintva meg is vehetitek --> publioboox - Tiszlavicz Mária - Őrangyalom

Jó olvasást!  

Saját véleményem a könyvről :

Nincsenek szavak rá, amivel kitudnám fejezni, mennyire hálás vagyok az írónőnek, amiért elolvashattam ezt a könyvet. 
Bátran írhatom, hogy megérte várni rá. Ő megírta, én pedig elolvastam. Nagyszerű.
A történetről nem írók semmi olyant, amit a fülszöveg ne árulna el, bár nehezemre esik visszafogni magam, mert legszívesebben ezer, meg ezer pontban összeszedném mi tetszett a legjobban, csak azzal elárulnám azokat a dolgokat, amiket nem kéne. Nagyon örültem, hogy bármennyire is képzeltem el, végül még sem lett igazam, sőt nagyon meglepett minden. Jó, volt egy száll, ami sejthetős volt, sőt több is, de nem erre számítottam. Pozitív csalódás volt :)
Collin felkerült a „szívesen elfogadnám férjemként" listámra, Egri Zsanna Áronja mellé. Egyszerűen tetszett, bár nem volt tökéletes, mégis elégé hitelesnek tűnt számomra.
Gina kedvenc karakter lett, de nem a legkedvencebb, mert az Collin. A többiek mind hozzá tudtak tenni valamit a történethez. Még a negatív karakterek is, mert nélkülük csak „cuki" lett volna a történet, de így, számomra „isteni" volt.
Nem bántam meg, hogy elolvastam. 
Bátran ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.