2020. szeptember 5., szombat

Véleményem Kopácsi Krisztina " Sötét múlt" című könyvéről

 Kopácsi Krisztina

Sötét múlt


 

,,Egy vagyonos és jóképű férfi. Egy szegény, de csodaszép lány. Az esély, hogy valaha is találkozzanak, egy az ezerhez. A sors mégis úgy dönt, hogy egy véletlen baleset eredményeképp keresztezzék az útjaik egymást. Alex és Stephanie között lassan lángra lobban a szerelem, ám kapcsolatukat egyre durvább fenyegetések árnyékolják be. Végül Stephanie cserbenhagyásos gázolás áldozata lesz, amit csodával határos módon túlél. Minden nyom egy ember felé mutat, és a zaklatót letartóztatják. De vajon tényleg a bűnös került rács mögé? Amikor elrabolják Stephanie-t, robban a bomba, a múlt újra életre kel. Túléli-e a kapcsolatuk a napvilágra bukkanó titkokat? Vajon képes lesz-e Stephanie megbirkózni a szörnyű igazsággal és a feltáruló családi tragédiával?"

 

 

Írta: Kopácsi Krisztina

Kiadó: NewLine Kiadó

Kiadási év: 2020

Rendelhető: https://shop.newlinekiado.hu/Kopacsi-Krisztina-Sotet-mult-ebook

 

Figyelem!

Cselekményleírást tartalmazhat!

 

,, Szeretem a könyveket, mert képesek minket elvinni oda, ahova másképp nem juthatunk el, és amíg olvasunk, bárkik lehetünk: akár egy elszánt nyomozó, egy sorozatgyilkos, középkori lovag vagy sikeres autóversenyző.”

 

Mindig jó érzéssel tölt el, ha újabb és újabb hazai szerzővel ismerkedhetek meg. Így voltam Kopácsi Krisztinával is, akinek nem olyan régen jelent meg az első könyve a NewLine Kiadó gondozásában. Mivel egyazon kiadónál vagyunk, ezért még inkább felkeltette a kíváncsiságomat Alex és Stephanie szerelmének története. Emellett szeretném a többi szerzőtársam könyvét is kiolvasni, és örülök annak, hogy napról napra bővül a kis csapatunk.

A húzós hetem megkoronázása volt ez a könyv. A lehető legjobbkor talált rám, talán emiatt is tetszett jobban. Egy fárasztó nap után valami könnyed, romantikus regényre vágytam, így akadt a kezembe az írónő munkája. Előtte csak a borítóját láttam, és a fülszöveg egy részét is elolvastam, mégis úgy vettem a kezembe, mintha semmit sem tudnék róla, és hagytam magam sodorni a történettel. 

Először a fentebb említett borító keltette fel a figyelmemet, mivel igen vegyes érzéseket váltott ki belőlem. Imádom a színvilágát, mivel ez a vörös árnyalat se túlságosan sötét, se túlságosan világos, és ehhez passzol a betűk színe, illetve mérete. Nekem a rajta lévő személyekkel akadt némi problémám. Akarva, akaratlanul is így képzeltem el a karaktereket, és ez egy picit zavart, mert amíg a hölggyel semmi bajom nem akadt, addig a fickó valahogy nem passzolt nekem az összképbe, de szerintem még így is fényévekkel jobb, mintha egy félpucér fickó vigyorogna a fedlapról.

Az írónő választékosan fogalmaz, és nagyon tetszettek benne a színes leírások, a karakterek ábrázolásával sem volt bajom. Tetszett a párbeszédek dinamikája, igényessé tették a szöveget. A történet szépen lassan épült fel, bár egy kicsit kiszámíthatónak találtam, és előre sejtettem, hogy mi fog történni. Ez nem a cselekmény hibája. Igen érdekesre és izgalmasra sikeredett.

Csak egy pillanat volt, ami annyira nem tetszett, de ezt részletesen leírtam a szerzőnek, és mivel más már kitért rá, így inkább erről nem ejtek szót. Én azt kicsit másképpen oldottam volna meg, de ez a saját véleményem.

A történet lezárásával nem volt semmi bajom, mivel számomra hihető volt, hogy így fog végződni. Én még kicsit tovább olvastam volna, viszont örültem annak, hogy nem hirtelen lett vége, hanem rendes lezárást kapott.

Én kíváncsian várom a szerző további munkáit, mert eléggé ígéretesnek ígérkezik számomra. Remélem, más szereplőket előtérbe helyezve lesz folytatása a sztorinak, mert akadnak benne, akikre kíváncsi lennék, de ha nem is lesz, annak

 

Kinek ajánlom…

Azon olvasók számára, akik szeretik a romantikus regényeket, amelyben kulcsszerepet kap a múlt, és amely kihatással van több ember sorsára.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.